Obserwatorzy :

środa, 3 lipca 2013

nad jeziorem .

Więc tak . Mam tu wifi ,więc w wolnym czasie coś tutaj napiszę . W Barlinku pogoda jest świetna ! Słońce ,ciepło i wgl . Tylko wymarzyć sobie :-)
Dzisiaj prawdopodobnie też pójdę nad jezioro się poopalać i popływać :-) W końcu trzeba wykorzystać to pogodę ,tak ? :-) i ja ją chcę wykorzystać na maksa : D szkoda tylko ,że tak krótko ;c

Widoki są piękne .  Z hotelu mam widok na koniec jeziora Barlinka ,hotel nazywa się 'Pod zegarem' .









A u Was jak mijają wakacje ? Słoneczko jest ?


10 komentarzy:

  1. Też dzisiaj byłam nad jeziorem ...upał...
    Fajnie , że już wyjechałaś ja czekam do sierpnia ;/
    Zapraszam:
    cutebeautylovee.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) I popieram komentarz wyżej, też zazdroszczę że wyjechałaś ja dopiero 28 lipca - 3 sierpnia

    mojapieknahistoria.blogspot.com Obserwujemy? Ja już C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      już zaraz obserwacja będzie :)

      Usuń
  3. ladne zdjecia, obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu nad jezioro :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog .!
    Widać , że lubisz blogowanie ; 3
    Śliczne zdjęcia ;)
    Myślę , że mój blog również mógłby Ci się spodobać ..
    Zapraszam : http://morethanafriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)

    i--love--my--life.blogspot.com ->> Dopiero zaczynam. Zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tylko deszcz! :<

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń