Obserwatorzy :

czwartek, 30 maja 2013

cześć ! :)

Ten dzień jak na razie idzie do przodu i ciekawie się zapowiada ,a jeszcze się nie skończył : ) . Dzisiaj boże ciało . Jako ,że jestem chrześcijanką nie praktykującą ,nie byłam w kościele . Tylko spędziłam ten czas u babci na obiedzie :)
I chciałam dodać już wcześniej posta .. lecz ... mój dziadek ma tak zajebiście szybki i ogarnięty komputer ,że nic z tego nie wyszło . Bo ,gdy się logowałam na konto na blogspocie to tam taka informacja : Brak plików cookie . No także nic z tego nie wyszło . Dopiero teraz w domku na moim laptopie mogę coś napisać ,chociaż miałam awanturę z mamą ,ale już wszystko ok . Bo życie w rodzinie bez awantur  to takie dziwne . Bo według mnie jak są kłótnie to znaczy ,że tej drugiej osobie na nas zależy i chce dla nas jak najlepiej ,chociaż niekoniecznie my to akceptujemy . To znaczy ,że bliskie Nam osoby Nas kochają mimo wszystko i ,gdy się pogodzicie będzie okej 
Ogólnie teraz sama jestem na siebie zdenerwowana ,bo popsułam dzisiaj aparat ,ale nie długo urodziny ,więc może się coś pojawi w postaci cyfrówki lub lustrzanki :)

I chciałam Was zaprosić na niesamowitego bloga mojej dobrej koleżanki ,która prowadzi bloga już od ponad roku . Zaobserwujcie i komentarze pod jej postami też będą mile widziane :)


           http://olaa-pisze.blogspot.com/










                                                            + dziękuję Wam za komentarze .
                                                               To motywuje mnie do pisania 

2 komentarze:

  1. dzieki za obserwacje odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :3 oczywiście będę odwiedzać :) i cb też zapraszam do odwiedzania :)

      Usuń